Dostopnost do storitev je za uporabnike bistvenega pomena, zato večina naših zavarovalnic ponuja podporo tudi na spletu. Zavarovalnica Sava omogoča zavarovancem prijavo zavarovalnega primera, sklenitev zavarovanja in pogovor s spletnim svetovalcem. Spletno mesto ponuja tudi možnost dajanja mnenj, predlogov, pohval in pritožb. Z asistenčnim centrom zagotavlja pomoč zavarovancem na poti. Za podrobnejše informacije sta vedno na voljo tudi spletni naslov info@zav-sava.si in brezplačna telefonska številka 080 19 20.98
97: GRI 103-1, 103-2, 103-3
98: GRI 417-1
Informiranje strank99
V odnosu do zavarovancev posamezne družbe upoštevajo pravila in postopke o reševanju pritožb, ki so v skladu z lokalnimi zakonodajami in smernicami Evropskega nadzornega organa za zavarovanja in poklicne pokojnine (EIOPA).
V Zavarovalnici Sava, kot največji zavarovalnici v skupini Sava Re, spoštujejo vse določbe Zakona o varstvu potrošnikov in druge zakone glede informiranja strank pri sklepanju finančnih (zavarovalnih) pogodb. Pri razvojnih aktivnostih prav tako sledijo veljavnim zakonskim določbam in regulatornim okvirom.
V celoti upoštevamo tudi predpisi in Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), ki zahtevajo odgovorno ravnanje z osebnimi podatki strank.
1. 10. 2018 je v vseh državah članicah EU v veljavo stopila Direktiva o distribuciji zavarovalnih produktov (IDD - Insurance Distribution Directive). Z namenom zagotovitve večje preglednosti in primerljivosti zavarovanj, krepitve varstva potrošnika ter povečanja zaupanja v zavarovalniški trg je zagotovila večjo transparentnost pri razvoju in prodaji zavarovanj ter informiranju strank. Temeljni načeli direktive sta pregledno delovanje zavarovalnic in preostalih prodajalcev zavarovanj v skladu z najboljšimi interesi zavarovalcev ter posredovanje poštenih, jasnih in nezavajajočih informacij o zavarovalnih produktih. Ena od zahtev direktive je Dokument z informacijami o zavarovalnem produktu (IPID -Insurance Product Information Document). To je obrazec, na katerem so zbrane vse ključne informacije o produktu (kritja, izključitve, omejitve ...). Stranki omogoča boljšo preglednost in lažjo primerljivost produktov. Pred sklenitvijo mora zastopnik ugotoviti tudi relevantnost sklenitve produkta za stranko, vsak zavarovalec pa mora podpisati, da je seznanjen z vsebino Dokumenta z informacijami o zavarovalnem produktu in mu je bil zavarovalni produkt v celoti in natančno predstavljen.
Tako pri snovanju novih produktov kot pri informiranju strank se skuša zagotoviti preglednost, razumljivost in dostopnost informacij. Drobnega tiska se na Zavarovalnici Sava ne poslužujejo.
Komunicirajo prek različnih kanalov, ki so prilagojeni različnim ciljnim skupinam. Stranko postavljajo v središče dogajanja, saj želijo z njo zgraditi odnos partnerstva, ki jo bo spremljal v vseh okoliščinah njenega življenja. To ji lahko zagotovijo le s široko ponudbo zavarovanj in storitvijo, ki bo stranki na voljo v vsakem trenutku.
Tudi pri oglaševanju se zavarovalnice izogibajo drobnemu tisku in strankam nudijo ustrezno informacijo o oglaševanem produktu. Informacije o produktih so vedno dostopne na uradnih spletnih straneh, kjer so objavljena tudi vsa zakonsko določena obvestila in novice. V primeru množičnih škod se objavijo poziv in navodila, kako naj oškodovanci ravnajo v teh primerih.
Na področju pozavarovanja v odnosih do strank upoštevamo interni pravilnik o sklepanju pozavarovanj, sprejemanju rizikov in obdelavi škod ter interne smernice za sklepanje pozavarovanj. Z našimi partnerji vzdržujemo redne odnose. Srečujemo se na mednarodnih konferencah in individualnih sestankih po celem svetu. Poslovnim partnerjem želimo približati našo dejavnost in jih seznaniti z značilnostmi našega posla, zato občasno organiziramo izobraževanje iz pozavarovanja (Sava Summer Seminar). Udeleženci pridejo iz vseh koncev sveta, med drugim iz Azije, Afrike in številnih evropskih držav. Vsebine, s katerimi se podrobneje seznanijo, so iz pozavarovanja, aktuarstva, modeliranja in solventnosti, tudi s prikazi praktičnih primerov in zaključno delavnico.
Sava pokojninska o vseh predpisanih informacijah o dodatnem pokojninskem zavarovanju organov (Informacijski pooblaščenec RS, Agencija za zavarovalni nadzor, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in drugačne možnosti) poroča ali obvešča na svoji spletni strani (pokojninski načrt, pravila upravljanja pokojninskih skladov, dodatek k pravilom upravljanja, izjava o naložbeni politiki), ali na spletnih straneh državnih organov.
Tudi v večini držav izven EU, kjer imajo sedež nekatere družbe skupine Save Re, označevanje in informacije o izdelku oziroma storitvi ureja že sam zakon z minimalnimi zahtevami. Vse te družbe imajo urejene internetne strani, kjer so dostopne vse informacije v zvezi z njihovimi storitvami. Vzpostavljene imajo tudi kanale za komuniciranje z različnimi ciljnimi skupinami (telefon, e-naslov, družbena omrežja ipd.).
99: GRI 103-1, 103-2, 417-1